Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017

ΠΙΝΕΛΑ LONDON PRIDE VS HIGH MAINTENANCE

Γεια σας γεια σας, γεια σας!!!!! Καλωσορίσατε πάλι πίσω στο blog μου όπου θα γίνει μία μονομαχία μεταξύ δύο σετ οικονομικών πινέλων. Ποιο σετ θα επικρατήσει? Ποιο σετ θα είναι ο νικητής??
Ας ξεκινήσει λοιπόν η μάχη μεταξύ των πινέλων της london pride και των πινέλων high maintenance!!!!!





Πινέλα london pride:








Εγώ έχω το σετ με τα 32 τεμάχια στο χρώμα του μπαμπού ( κυκλοφορούν και σε ροζ) Υπάρχουν σε πολλά καταστήματα γύρω στα 32 ευρώ αλλά εγώ εκεί που τα βρήκα πιο φθηνά ήταν στο site www.bebeauty.gr όπου τα είχαν 27 ευρώ. Το συγκεκριμένο σετ έχει λαβή από μπαμπού και συνθετική τρίχα. Έρχεται σε μια θήκη που πραγματικά μυρίζει απαίσια και δεν φεύγει η μυρωδιά με τίποτα τον πρώτο καιρό!  Είναι ένα ολοκληρωμένο σετ και μπορεί να ικανοποιήσει και τον πιο δύσκολο άνθρωπο! Τα πινέλα στη λαβή τους γράφουν που χρησιμοποιείται το κάθε πινέλο και έτσι ακόμα και ο πιο άσχετος άνθρωπος μπορεί να τα χρησιμοποιήσει! Περιλαμβάνει σπούλι, πινέλα για τα μάτια, για eyeliner, fluffy πινέλα για blending, για contour, για foundation, ρουζ, πούδρα highlighter, πινέλα για λεπτομέρειες κ.α.!!!! 
Πραγματικά έχει τα πάντα και σε πολλά μεγέθη! Plus το ότι περιλαμβάνει και πινέλα blending, fluffy πράγμα σπάνιο σε σετ. 





Δεν μαδάνε καθόλου και εγώ που τα έχω πλύνει πολλές φορές δεν έχουν πάθει τίποτα! Τα έχω από τον Φεβρουάριο και δεν έχουν πάθει τίποτα Αξίζουν και με το παραπάνω!!!! Τα θεωρώ τα καλύτερα οικονομικά πινέλα και ιδανικά και για δώρο. Το μόνο που με απογοήτευσε ήταν ότι το πινέλο πούδρας ήταν πολύ πιο μικρό σε σχέση με το άλλο σετ και δεν με βόλεψε.




Εξαιρετικό σετ. Πληρέστατο και άκρως οικονομικό ! Το λάτρεψα!

Πινέλα High maintenance:






Στην κατοχή μου έχω το σετ με τα 24 πινέλα. Τα αγόρασα από το www.i-beauty.gr όταν τα είχαν σε προσφορά στα 23 ευρώ. Η λαβή του είναι και αυτή από μπαμπού και έρχονται σε μια θήκη που ευτυχώς αυτή δεν μύριζε!!! χαχαχα! Θεωρώ ότι δεν είναι ένα ολοκληρωμένο σετ επειδή δεν περιέχει fluffy πινέλα για να κάνεις blend τις σκιές.... 24 πινέλα και δεν έχει έστω και ένα πινέλο blending!!!! Απογοήτευση μεγάλη ειλικρινά!!!! Από τη στιγμή που τα αγόρασα μερικά πινέλα μαδούσανε! Φεύγανε αρκετές τρίχες και δεν μου άρεσε καθόλου αυτό. Άλλο ένα πράγμα που δεν μου άρεσε σε αυτά τα πινέλα είναι ότι τα πινέλα για ρουζ ήταν πολύ μικρά! Τραγικά μικρά και δεν με βόλεψαν καθόλου. Δεν δούλευαν για εμένα. Πραγματική απογοήτευση. Το θεωρώ ένα ελλειπές σετ και πολύ ακριβότερο σε σχέση με τα london pride. Σε προσφορά πήρα τα 24 πινέλα 23 ευρώ ενώ τα london πριδε κόστιζαν 27 ευρώ τα 32 πινέλα! Μεγάλη η διαφορά! 




Οπότε ο μεγάλος νικητής σε αυτήν την αναμέτρηση είναι τα πινέλα LONDON PRIDE!!!!!
- Για την ποιότητα
- Για την τιμή
- Για την ποικιλία πινέλων
- Για την αντοχή
Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο μου! Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στο instagram realreviewsbymaria όπου θα ενημερώνεστε για νέα blog post. 
Μέχρι το επόμενο post πολλά φιλιά!!!!



Ακολουθήστε με στο facebook : REAL REVIEWS BY MARIA ΕΔΩ
Ακολουθήστε με στο instagram: realreviewsbymaria

Στείλτε μου email: realreviewsbymaria@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου