Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2017

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ SKIN ΚΑΙ HAIR CARE ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟ 2017

Μετά τα αγαπημένα προϊόντα μακιγιάζ για το 2017 ήρθε η ΄ώρα να περάσουμε στα αγαπημένα skin & hair care προϊόντα που αγάπησα για το 2017
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!




- Για το πρόσωπο:


- Αμπούλες Ag Pharm Snail serum (υπέροχες αμπούλες για σημάδια και ακμή που λάτρεψα) Έχω κάνει αναλυτικό review ΕΔΩ

- Garden of Panthenols Eye & face serum (μου τελείωσε και έκλαψα το αγάπησα για όλα όσα έκανε στην επιδερμίδα μου) Έχω κάνει αναλυτικό review ΕΔΩ

- Avene Cleanance Gel ( για εμένα το καλύτερο σαπούνι για λιπαρές και με τάση ακμή επιδερμίδες)

- Bee factor face scrub (πρόσφατο απόκτημα μου αλλά καθαρίζει πολύ βαθιά το δέρμα)

- Avene eau thermale lip balm (έχω δοκιμάσει και τελειώσει χιλιάδες lip balm ! Το συγκεκριμένο είναι μακράν το καλύτερο)

- Avene eau thermale spring water ( ένα "νερό" που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με χίλιους τρόπους!)  Έχω κάνει αναλυτικό review ΕΔΩ

- Sephora micellaire διφασικό ( Το λάτρεψα κυρίως για την αποτελεσματικότητα του στο ντεμακιγιάζ ματιών! Απλά υπέροχο)

- Bioderma micellaire ( Όταν αγοράζεις προϊόντα που βλέπεις να διαφημίζουν και βγαίνουν σκάρτα διστάζεις να αγοράσεις κάτι! Στην περίπτωση του συγκεκριμένου μετάνιωσα που δεν το είχα πάρει νωρίτερα! Το ΚΑΛΥΤΕΡΟ)

- Apivita lip balm ( το δεύτερο αγαπημένο μου μετά της avene)





Ας περάσουμε τώρα στο σώμα :

- Αντηλιακό σώματος Ag pharm ( συσκευασία, ποσότητα, ποιότητα, ιδιαίτερο άρωμα απλά υπέροχο!)  Έχω κάνει αναλυτικό review ΕΔΩ

- Mastic spa body milk olive ( το πήρα...μου τελείωσε...το ξαναπήρα ! ΕΕΕ? τι άλλο να πω??? )  Έχω κάνει αναλυτικό review ΕΔΩ

- Garden of Panthenols hand cream ( η απορροφητικότητα της με συγκλόνισε! )  Έχω κάνει αναλυτικό review ΕΔΩ

- Natura Siberica body scrub ( το μοναδικό προϊόν που ξεχώρισα από αυτή την εταιρία)  Έχω κάνει αναλυτικό review ΕΔΩ

-  Bioten αφρόλουτρο care momments cocoa butter & Macademia ( άρωμα , ποιότητα , ποσότητα , τιμή ! Άξιο προσοχής προϊόν)

- Bee factor balm praline ( Πρόσφατο απόκτημα μου αλλά μου έκλεψε την καρδιά για το άρωμα και την ενυδάτωση που προσφέρει)

- La roche posay cicaplast baume B5 ( κάνει πολλά και συμφέρει!)  Έχω κάνει αναλυτικό review ΕΔΩ

- Noxzema Roll on memories ( Το καλύτερο αποσμητικό! Έχω αδειάσει χιλιάδες τόσα χρόνια!)

- Vaseline intensive care spray moisturiser cocoa radiant ( Αγαπημένο ενυδατικό στιγμής χωρίς να αφήνει ίχνος λιπαρότητας)

- Korres shower gel iris lily of the valley cotton ( το συγκεκριμένο αφρόλουτρο καθαρίζει σε βάθος το δέρμα και κρατάει η μυρωδιά για 2 ημέρες. Δεν χρειάζεται να βάλω ούτε αποσμητικό στις μασχάλες με αυτό)

- Nivea ( χρόνια και ζαμάνια η nivea κυριαρχεί στη ζωή μου)






Με τούτα και με εκείνα φτάσαμε στα μαλλιά

- Mastic spa revital mask ( η μόνη μάσκα που μου ενυδάτωνε τα μαλλιά χωρίς να τα βαραίνει)  Έχω κάνει αναλυτικό review ΕΔΩ

- Syoss Salonplex (ξέρω ότι σε πολλούς δεν αρέσουν τα syoss εμένα αυτό το σαμπουάν το αγάπησαν τα μαλλιά μου)

- Matrix so long damage break fix ( πριν κόψω τα μαλλιά μου το χρησιμοποιούσα συνέχεια για να ξεμπερδεύω την αφάνα. Τέλειο προϊόν!)

- Timotei conditioner εντατική επανόρθωση ( απορώ γιατί κανείς δεν αναφέρει αυτό το conditioner! κάνει υπέροχη δουλειά, υπέροχο άρωμα και πολύ οικονομικό)

- Schwartzkoph Gliss hair repair with liquid keratin  ( αυτό το προϊόν ή θα το αγαπήσεις ή θα το μισήσεις. Εγώ το αγάπησα. )

- Schwartzkopf Got2Be hair spray ( δεν βρωμάει...δεν κολλάει τα μαλλιά ... κάνει καλό κράτημα...τι άλλο θέλω??)






 Και έτσι για το τέλος αγάπησα πολύ τα αρώματα τύπου από το time4beauty.gr και το body mist strawberries & champagne της victoria secret.


Αυτά από εμένα ! Εσείς ποιο προϊόν λατρέψατε το 2017 ???
Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο μου! Μέχρι το επόμενο πολλά φιλιά!


ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ FACEBOOK : REAL REVIEWS BY MARIA  ΕΔΩ
FOLLOW ME ON INSTAGRAM realreviewsbymaria
EMAIL ME realreviewsbymaria@gmail.com

1 σχόλιο:

  1. πριν βαψω το μαλλι ,χρησιμοποιουσα Timotei φανατικα, ειδικα αυτο με το βουτυρο κακαο ήταν αψογο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή