Δευτέρα 25 Δεκεμβρίου 2017

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΓΙΑ ΤΟ 2017

Γεια σας ! Πάει κ αυτός ο χρόνος σιγά σιγά και έτσι είπα να σας πω ποια προϊόντα αγάπησα πολύ το 2017 και τα χρησιμοποιούσα ξανά και ξανά. Η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύτηκα να διαλέξω γιατί έχω πολλά προϊόντα που αγαπώ και δεν ήθελα να αδικήσω κανένα και έτσι παρόλο που απέκλεισα αρκετά η λίστα είναι μακρυά!!!!!!




Λοιπόν θα ξεκινήσω με τα προϊόντα μακιγιάζ για τα μάτια που ξεχώρισα:

- Μua Fire Vixen Palette . ( Ποιος δεν την ερωτεύτηκε αυτή την παλέτα για τα υπέροχα χρώματα της?) Έχω κάνει αναλυτικό review ΕΔΩ

-Mac eyeshadow palette wild horses ( Μπορεί να κυκλοφόρησε πέρυσι αλλά εγώ φέτος την απέκτησα και την έλιωσα )

- Wet N Wild coloricon 3 eyeshadow palette sweet as candy. ( Την αγάπησα από την πρώτη στιγμή που την πήρα στα χέρια μου! Υπέροχη! ) Έχω κάνει αναλυτικό review ΕΔΩ 

- Mua eye define eyeliner (το καλύτερο eyeliner σε μορφή στυλό που έχω βάλει! Θα ακολουθήσει σύντομα review)

- Too faced better than sex mascara ( Την έχω ερωτευτεί για το μήκος, τον όγκο και τον διαχωρισμό που δίνει)

- Essence lash princess mascara ( Η Essence φημίζεται για τις μάσκαρα της! Υπέροχη!) Έχω κάνει αναλυτικό review ΕΔΩ 

- Catrice camouflage concealer ( Εντάξει το έχουμε δει παντού και αξίζει την προσοχή μας!)

- Wet n Wild liquid eyeliner ( Πιο σταθερό πεθαίνεις! ) Έχω κάνει αναλυτικό review ΕΔΩ




Ας περάσουμε τώρα στα αγαπημένα προϊόντα μακιγιάζ για τη βάση προσώπου

- Golden Rose mattifying & pore minimazing primer ( Εντάξει αυτό το primer το αγάπησα για την τιμή και την ποιότητα του ) Έχω κάνει αναλυτικό review ΕΔΩ

- Garden of panthenols CC cream ( Αγαπημένη cc cream ως τώρα ) Έχω κάνει αναλυτικό review ΕΔΩ

- Estee Lauder double wear foundation ( Ποιος δεν το έχει ακούσει αυτό το foundation? απλά εκπληκτικό!)

-  Korres wild rose poudre ( Κοντεύω να την τελειώσω από την αγάπη που της έχω! Υπέροχη απλά)




Και ερχόμαστε τώρα στα υπόλοιπα προϊόντα μακιγιάζ για το πρόσωπο

- Mua bon bon blush ( Η τέλεια απόχρωση ρουζ για τα δικά μου γούστα! Αλλά και ως σκιά! Δυσκολεύτηκα να διαλέξω ποιο ρουζ από την mua αγαπώ πιο πολύ. Είναι υπέροχα!)

- Garden of panthenols surprise blush ( Με έχετε δει να το βάζω συνέχεια στο instagram. Γιατί άραγε?? Λίγο πιο σκούρο ρουζ από το αγαπημένο μου bon bon της MUA) Έχω κάνει αναλυτικό review ΕΔΩ

- Technic 8 blushes palette ( 8 διαφορετικά ρουζ σε μια άκρως οικονομική παλέτα! Πως να μην την λατρέψεις?)

- Too faced highlighter candlelight rosy glow ( Tο πήρα σε μικρό μέγεθος και από τότε δεν ξεκολλώ)

- W7 glowcomotion highlighter ( dupe της Τhe balm mairy lou manaizer πως να μην το αγαπήσεις?)
Έχω κάνει αναλυτικό review ΕΔΩ

- Wet n Wild mermaid highlighter under the midnight sea ( αν και το απέκτησα πρόσφατα το ιδιαίτερο χρώμα του μου κίνησε το ενδιαφέρον)





Πάμε τώρα και στα χείλη! Εκεί και αν δυσκολεύτηκα να διαλέξω!!!!

- Golden Rose liquid lipstick No 3 ( Την απόχρωση 3 την ερωτεύτηκα κι εγώ κι εσείς και όλοι μας! Υπέροχη καθημερινή και την άδειασα!!! Τι άλλο να πω??) Έχω κάνει αναλυτικό review ΕΔΩ

- Golden rose velvet matte No 34 & No 11 ( Tα έλιωσα ! Θέλετε και άλλο λόγο???)

- Τοο cool for school στην απόχρωση orchid violet. (Τελειώνει και ψάχνω να βρω άλλο και δεν βρίσκω! Υπέροχη απόχρωση! Φανταστική διάρκεια)

- Mua velvet lip lacquer στην απόχρωση Ravish ( Υπέροχα σταθερά κραγιόν. Λάτρεψα αυτή την απόχρωση με την πρώτη ματιά) Έχω κάνει αναλυτικό review για τα velvet lacquer γενικα ΕΔΩ




Και δεν θα μπορούσα να μην περιλάβω και 2 αγαπημένα βερνίκια για το 2017

- seventeen supreme No 204

- Golden rose Wow No 52

Τα έλιωσα και τα δύο!!!!


Αυτά ήταν με βαριά καρδιά τα αγαπημένα μου προϊόντα μακιγιάζ για το 2017 που χρησιμοποιούσα ξανά και ξανά! Εσείς ποια προϊόντα μακιγιάζ ξεχωρίσατε φέτος?
Ελπίζω να σας άρεσε το Blog Post μου! Θα ακολουθήσει κι άλλο post  με skin & hair care αγαπημένα για το 2017 προϊόντα !!!! stay tuned!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ FACEBOOK : REAL REVIEWS BY MARIA  ΕΔΩ
FOLLOW ME ON INSTAGRAM realreviewsbymaria
EMAIL ME realreviewsbymaria@gmail.com



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου