Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2017

MATTE BLENDER

Γεια σας ομορφιές μου! Πως είσαστε? Εγώ είμαι μια χαρά και είπα να ασχοληθώ έτσι λίγο με το blog μου! 
Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα καινούργιο προϊόν που το δοκίμασα από τους πρώτους όταν κυκλοφόρησε αλλά καθυστέρησα να γράψω για αυτό επειδή ήθελα να το τεστάρω πρώτα. 







Αναφέρομαι για το άσπρο κραγιόν της εταιρίας Ο-morfia, το matte blender, το οποίο χρησιμοποιείται για να  αλλάζει το χρώμα στα κραγιόν και να τα ανοίγει χρωματικά.


Προσωπικά το δοκίμασα με όλους τους χρωματικούς συνδυασμούς και με όλες τις υφές κραγιόν. Αυτό που κάνει, ή τουλάχιστον έτσι κατάλαβα εγώ, είναι να δίνει ένταση στους υποτόνους οποιουδήποτε κραγιόν και έτσι δημιουργείται μια καινούργια απόχρωση. Η '' ασπρίλα '' που σαν εικόνα βλέπω εγώ να συνυπάρχει με το κραγιόν η αλήθεια είναι ότι σε κάποια κραγιόν δεν ταίριαζε. Δηλαδή σε ένα φωτεινό κόκκινο έβλεπα ότι το ''χαλούσε '' το χρώμα....όπως και στα ροζ. Εκεί που έκανε καλή δουλειά ήταν στα πολύ σκούρα καφέ, στα μπορντό και στα μοβ, μαύρα χρώματα.


(Ενδεικτικά κάποιες φωτογραφίες τραβηγμένες με φλάς και χωρις φλας. Όπως επίσης και το αρχικό χρώμα και η αλλαγή που γίνεται μετά το matte blender)










Επίσης θεωρώ ότι δουλεύεται καλύτερα με ενυδατικά , σατινέ, ημιματ και ματ κραγιόν. Με ανεξίτηλα και longstay liquid lipsticks ζοριζόμουν πολύ να κάνω blend τα δυο χρώματα μεταξύ τους.
Επίσης το δοκίμασα και πάνω από το κραγιόν αλλά και στα χείλη μου αρχικά. Θα σας συμβούλευα στο liquid lipstick να χρησιμοποιείτε το blender πριν προλάβει να στεγνώσει τελείως.







Η αίσθηση που μου άφηνε στα χείλη ήταν ελαφρώς ξηρά. Θεωρώ ότι για να έχει τα μέγιστα αποτελέσματα σαν προϊόν πρέπει να το βάλεις ταμποναριστά ώστε να αφήνει λίγο προϊόν πάνω στα χείλη και να κάνεις blend με πινέλο. Διαφορετικά με το να το απλώνεις κανονικα σαν κραγιόν αφήνει πολύ ποσότητα πάνω στα χείλη και αλλοιώνει τελείως το αποτέλεσμα, το χρώμα και την υφή του κραγιόν. Επίσης όπως προανέφερα αφήνει πολύ ασπρίλα έτσι.

άλλος ένας τρόπος που μπορεί να χρησιμοποιηθεί είναι να απλωθεί μόνο του ως ασπρο χρώμα κραγιόν και έπειτα με ένα πινελάκι να βάλετε όποιο χρώμα σκιά θέλετε και να φτιάξετε το δικό σας χρώμα κραγίον. Θα είναι σαν να έχετε 100 διαφορετικά κραγιόν!





Και τέλος ακόμα ένας τρόπος που μπορεί να χρησιμοποιηθεί είναι να το απλώσετε στο καπάκι του ματιού αντί για άσπρο μολύβι και να δώσετε ένταση στη σκιά σας.

Είναι πραγματικά ένα πολυλειτουργικό κραγιόν- blender και μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πολλούς τρόπους εξίσου αποτελεσματικά.



Για τα 4 ευρώ που κοστίζει αξίζει τα χρήματα του αρκεί να χρησιμοποιηθεί σωστά.
Αυτό που δεν μου άρεσε καθόλου ήταν η συσκευασία του και το ότι δεν αναγράφει διάρκεια ζωής αφού ανοιχθεί και πόσα γραμμάρια είναι. To blender μπορείτε να το βρείτε ΕΔΩ

Εσείς το έχετε δοκιμάσει? Ποιά είναι η άποψη σας για το συγκεκριμένο προιον? Αξίζει ή όχι??

Μέχρι το επόμενο post πολλά πολλά φιλιά!
email: realreviewsbymaria@gmail.com
instagram : realreviewsbymaria


### Το προϊόν αγοράστηκε με δικά μου χρήματα και είναι η ειλικρινής μου άποψη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου