Δευτέρα 13 Μαρτίου 2017

AVENE EAU THERMALE SPRING WATER

Γεια σας ! Καλωσορίσατε πάλι πίσω στο blog μου! Ελπίζω να είστε όλοι και όλες καλά!
Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα προϊόν που λατρεύω να χρησιμοποιώ στην καθημερινότητα μου είτε είμαι βαμμένη είτε άβαφη! Μιλάω για το Eau Thermale Spring Water της Avene. Είναι ένα καταπληκτικό ιαματικό νερό σε σπρέι με ουδέτερο PH κατάλληλο για πρόσωπο και σώμα για όλες τις ηλικίες (βρέφη, παιδιά, ενήλικες). Κυκλοφορεί σε τρία μεγέθη 50 ml (2,80 ευρώ), 150 ml (5.60  ευρώ) και 3οο ml (7 ευρώ).  To ιαματικό Νερό της Avene λαμβάνεται απευθείας από την πηγή και διατηρεί άθικτες όλες τις καταπραυντικές, αντι-ερεθιστικές και απαλυντικές ιδιότητες του. Εγώ προσωπικά νιώθω ένα αίσθημα απαλότητας και καταπράυνσης όποτε το χρησιμοποιώ.





Μπορεί να χρησιμοποιηθεί:

- Μετά από μια ιατρική πράξη (π.χ μετά από εγχείρηση)
- Σε περιπτώσεις κοκκινίλων προσώπου και σε περιπτώσεις δερματικών ερεθισμών
- Μετά από ηλιακό ερύθημα ή έγκαυμα
- Σε ερύθημα μηρογεννητικής περιοχής του μωρού
- Μετά το ντεμακιγιάζ- Μετά το ξύρισμα
- Μετά τα σπορ
- Μετά την αποτρίχωση
- Στο ταξίδι, για να δροσιστείτε
- Για να φιξάρετε το μακιγιάζ σας
Το ιαματικό Νερό της Avène είναι ιδανικό για το ευαίσθητο, υπερευαίσθητο, αλλεργικό ή/και ερεθισμένο δέρμα.
Δεν αναφέρει κάπου πόση διάρκεια ζωής έχει αφότου ανοιχτεί οπότε υποθέτω πως δεν χαλάει.
Εγώ έχω τα 300 ml και μου αρέσει να το χρησιμοποιώ για να φιξάρω το μακιγιάζ μου. Μπορείτε να το βρείτε σε όλα τα φαρμακεία της γειτονιάς σας αλλά και σε όλα τα ηλεκτρονικά. Εγώ το προμηθεύτηκα από το ηλεκτρονικό φαρμακείο www.ofarmakopoiosmou.gr από ΕΔΩ τα 300 ml και από ΕΔΩ μπορείτε να δείτε όλες τις διαθέσιμες ποσότητες που κυκλοφορούν! Ελπίζω να σας άρεσε το review μου! Μέχρι το επόμενο πολλά γλυκά φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου