Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2020

ΦΥΣΙΚΑ ΑΓΝΑ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΣΑΠΟΥΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ MYSTERY SOAP BOX

Από τότε που έγινα Μητέρα ψάχνω φυσικά προϊόντα όχι μόνο για τα παιδιά μου άλλα κ για όλη μου την οικογένεια. Τους τελευταίους 2 μήνες ανακάλυψα τα ωραιότερα χειροποίητα φυσικά σαπούνια ελαιολάδου που έχω δοκιμάσει. Η κοπέλα που τα φτιάχνει λέγεται Χριστίνα και ότι φτιάχνει το κάνει με μεράκι και πολλή αγάπη. Αγόρασα πάρα πολλά διάφορα σαπούνια και αφού τα δοκίμασα πάνω από 2 μηνες ήρθε η ώρα να σας πω τις εντυπώσεις μου.  Αρχικά να σας πω ότι φτιάχνονται όλα με αγνό παρθένο ελαιόλαδο. Το μυστικό που τα κάνει να ξεχωρίζουν από τα υπόλοιπα χειροποίητα σαπούνια που κυκλοφορούν είναι ότι η Χριστίνα προσθέτει σε μικρή ποσότητα βρώσιμο βιολογικό λάδι καρύδας. Όλοι ξέρουμε πόσα οφέλη έχει το λάδι καρύδας. Όλα τα σαπούνια είναι γύρω στα 120 γραμμάρια. Έχουν 8 ph και οι τιμές τους ξεκινούν από 5 ευρώ. Πολλές φορές βάζει τρομερές εκπτώσεις μέχρι και 50% οπότε μπορείτε να επωφεληθείτε τότε. Κρατάνε παρα πολυ καιρο. Έχει μεγάλη ποικιλία σαπουνιών για όλους τους τύπους δέρματος και για όλες τις ηλικίες. Είναι κατάλληλα για πρόσωπο αλλά και σώμα. Μπορείτε να βρείτε όλα τα προϊόντα στο instagram account τους Mysterysoapbox. Εγω ήδη εχω ψωνίσει 3 φορες! Και σε οσους έκανα δωρο αυτά τα σαπούνια εντυπωσιάστηκαν.
Αλλά αρκετά φλυαρώ τόση ώρα. Πάμε να σας πω τις εντυπώσεις μου για τα σαπούνια που εγώ δοκίμασα.






Σαπούνι ελαιολάδου με άρωμα φράουλα
Να πω την αλήθεια δεν μου μύριζε καθόλου φράουλα. Μου μύριζε μια απαλή μυρωδιά του παλιού καλού πράσινου σαπουνιού. Το χρησιμοποιησα ως επί τω πλείστον στο σώμα μου ως αφρόλουτρο. Αφού το εβρεχα το έτριβα πάνω στο σφουγγάρι μου και έκανε πολύ πλούσιο αφρό. Η επιδερμίδα ήταν μετά πεντακάθαρη,μυρωδάτη και αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι ήταν πολύ ενυδατωμένη. Τόσο ενυδατωμένη που δεν χρειαζόταν να βάλω καν ενυδατική σώματος. Του βάζω 8/10 επειδή δεν μύριζε φράουλα τελικά....






Σαπούνι ελαιολάδου με ενεργό άνθρακα, tea tree oil, και αιθέριο έλαιο περγαμόντο πορτοκάλι
Παλιότερα είχα δοκιμάσει το μαύρο σαπούνι από natura siberica και δεν ήμουν καθόλου ευχαριστημενη. Τότε αντί να μου κάνει καλό στο δέρμα μου το έκανε χειρότερο. Με φόβο λοιπόν ξεκίνησα αυτό το χειροποίητο ,φυσικό σαπούνι. Τι να πω για αυτό το σαπούνι; όπως ξέρετε έχω κυστική ακμή. Το τελευταίο διάστημα έχω πάλι ένα ξέσπασμα της ακμής μου αλλά λόγω του θηλασμού δεν ήθελα να βάζω φαρμακευτικά προϊόντα στο πρόσωπο μου. Είναι εξαιρετικό σαπούνι. Το χρησιμοποιώ πρωί βράδυ και έχω δει τεράστια διαφορά στο δέρμα μου. Κάνει απίστευτα βαθύ καθαρισμό. Είναι αυτό που λέμε τρίζει το δέρμα από καθαριότητα. Στο επόμενο λεπτό το δέρμα είναι απίστευτα μαλακό και ενυδατωμένο. Δεν πίστευα όταν άγγιζα το πρόσωπο μου πόσο απαλό και καθαρό ήταν . Έχω υπερενθουσιαστει. Καθαρίζει σε βάθος τους πόρους,παίρνει από το πρόσωπο όλη την λιπαρότητα και αυτό που με εντυπωσίασε πιο πολύ είναι το γεγονός ότι είδα διαφορά  στα σημάδια της ακμής μου αλλά και στην ελάττωση του σμήγματος μου. Οι πόροι στην μύτη μου αλλά και στο υπόλοιπο προσωπο μου μίκρυναν αισθητά. Ακόμα και η ακμή μου έφυγε κατα 70%. Η φωτο που σας παραθετω είναι χωρίς φιλτρο και επεξεργασία.
Αυτό που πρέπει να προσέξετε με αυτό το σαπούνι είναι να μην έρθει σε επαφή με τα μάτια σας γιατί ερεθίζονται. Του βάζω 10/10






Απολεπιστικο σαπούνι με ροζ άργιλο παπαρουνόσπορο και αιθέριο έλαιο πορτοκάλι
Το απολεπιστικο σαπούνι που χρησιμοποιώ εγώ είναι αυτό με τον παπαρουνοσπορο. Την αρχη το πήρα για να κάνω απολέπιση στο πρόσωπο. Η αλήθεια είναι ότι κάνει πολύ ωραία απολέπιση επειδή δεν λιώνουν οι κόκκοι και μετά μένει το πρόσωπο βελούδινο.... όμως δυστυχώς εγώ η έξυπνη πήρα την μεγάλη μπάρα και δεν με βόλεψε το μέγεθος ώστε να κάνω απολέπιση στα δύσκολα σημεία του προσώπου και της μύτης.  Έτσι λοιπόν το χρησιμοποιώ πλέον στο σώμα. Και ήταν η ανακάλυψη του αιώνα φίλη μου! Με αυτήν την απολεπιστικη μπάρα σαπουνιού στην ουσία έχω 3 προϊόντα σε 1. Απολεπιστικο,αφρόλουτρο και ενυδατική κρέμα ταυτόχρονα. Κάνει ΤΕΛΕΙΑ απολέπιση και καθαρισμό στο σώμα και στο τέλος η επιδερμίδα είναι τόσο βελούδινη που δεν χρειάζεσαι ούτε ενυδατική. Οπότε με μια μπάρα τα έχεις όλα και εκτός από οικονομία κάνεις και καλό στο περιβάλλον γιατί δεν χρειάζεται να αγοράσεις ούτε αφρόλουτρα ούτε ενυδατική και να γεμίζεις τον πλανήτη με άχρηστες άδειες πλαστικές συσκευασίες. Του βάζω 10με τόνο/10 Και σαν συμβουλή σας προτείνω αν θέλετε να το χρησιμοποιειτε στο πρόσωπο να πάρετε το μικρότερο μέγεθος.



Σαπούνι Καστιλλης
Το πιο αγνό πολυτελές υποαλλεργικο σαπούνι για πρόσωπο , σώμα αλλά και χέρια.Ποια μάνα που έχει μικρο παιδί στο σπίτι δεν πλένει όλη την ώρα τα χέρια της και δεν έχει όλη μέρα τα χέρια της μέσα στο νερό; ΚΑΜΙΑ. Όλες μα όλες οι μανάδες (και όχι μόνο οι μανάδες) αντιμετωπιζουμε το πρόβλημα των ξηρών,σκασμενων χεριών. Προσωπικά εγώ χρησιμοποιουσα τόνους κρεμών χεριών για να επουλωθούν τα σκασμένα μου χέρια. Μάταια όμως. Μια μέρα μου ήρθε η θεία επιφωτιση και λέω στον εαυτό μου "δεν αλλάζεις τακτική και αντί το κρεμοσαπουνο να χρησιμοποιησεις το σαπουνι καστιλλης;" εεε αυτο ηταν φιλη μου! Τα χερια μου σε 4 μερες επουλωθηκαν ΧΩΡΙΣ την χρηση κρεμας χεριων. Και δεν ξανα εσκασαν. Ναι ! Μονο και μονο επειδη χρησιμοποιησα το σαπουνι καστιλλης αντι το κοινο κρεμοσαπουνο του εμποριου.
Το σαπουνι καστιλλης επειδη ειναι απο τα πιο ενυδατικα σαπουνια δεν το χρησιμοποιησα στο προσωπο μου και στο σωμα μου λογω της μεγαλης λιπαροτητας που εχω παρα μονο στα χερια μου.Του βαζω 10/10

Αυτο που πρεπει να προσεξετε με ολα τα σαπουνια ειναι να τα βάζετε σε μια σαπουνοθήκη με τρυπούλες ώστε να στραγγιζουν τα νερα και να μην λιώσουν.

Αυτα ηταν τα φυσικα σαπουνια που δοκιμασα και ενθουσιαστηκα και ειπα να το μοιραστω μαζι σας. Εχω ακομα ενα με πρασινη αργυλο και λευκη αργυλο αλλα δεν τα εχω δοκιμασει ακομη. Οποτε οταν το δοκιμασω θα σας πω και εντυπωσεις. Να επισημανω οτι ΟΛΑ τα σαπουνια που εχω στην κατοχη μου ειναι αγορασμενα εξολοκληρου με δικα μου χρηματα και εννοειται η αποψη μου ειναι παντα ειλικρινης. Να πω επισης ενα μεγαλο μπραβο στην Χριστινα για τα πραγματικα υπεροχα χειροποιητα προιοντα της. Και αυτο που μου αρεσει παντα να κανω ειναι να στηριζω ελληνικα προιοντα και ελληνικες οικογενειες με μικρες επιχειρησεις. Αυτα απο εμενα. Ελπιζω να σας αρεσε το αρθρο μου και αν θελετε γραψτε μου στα σχολια αν εχετε δοκιμασει τα συγκεκριμενα σαπουνια. Θα χαρω να ανταλλαξουμε αποψεις.

Μην ξεχασετε να με ακολουθησετε στο instagram  και στο facebook μου realreviewsbymaria

                  xxx


1 σχόλιο:

  1. Σε ευχαριστούμε πολύ για αυτο το αρθρο!!!! Κάθε σχόλιο μας κάνει καλύτερους!!!! Αποτύπωσες με τις πιο σωστές παρατηρήσεις τα σαπούνια μας και την χρήσή τους!❤❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή