Κυριακή 9 Απριλίου 2017

AG PHARM SNAIL SERUM

Γεια σας και πάλι! Τι μου κάνετε? Η ζέστη έχει μπει για τα καλά και οι αλλεργίες λόγω άνοιξης φουντώνουν! Ελπίζω να μην μου ταλαιπωρείστε με αλλεργιούλες! Λοιπόν! Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα προϊόν όπου δεν έχω δει κάπου αλλού να μιλάνε για αυτό και αναρωτιέμαι το γιατί! 
Μιλάω για ένα serum (snail serum) από την ελληνική εταιρία ag pharm με εκχύλισμα σάλιου σαλιγκαριού και άλλα πολύτιμα συστατικά που περιποιείται και αποκαθιστά προβλήματα της επιδερμίδας και του λαιμού. 





Όπως σας έχω αναφέρει και στο παρελθόν είχα πολύ σοβαρή κυστική ακμή με αποτέλεσμα να γεμίσει το πρόσωπο μου με πολλές και βαθιές ουλές. Το συγκεκριμένο serum όταν διάβασα το φυλλάδιο στο φαρμακείο της γειτονιάς μου έγραφε μέσα ότι :
- Ανανεώνει και ανορθώνει το περίγραμμα
- Μειώνει τις λεπτές γραμμές
- Ενυδατώνει Βαθιά
- Ενισχύει την σύνθεση του κολλαγόνου
- Υποστηρίζει στον έλεγχο της ακμής 
- Και προσφέρει φωτεινότητα και απαλότητα

ΔΕΝ έγραφε πουθενά μέσα ότι μειώνει ουλές από ακμή. Και παρόλο που δεν το έγραφε αγόρασα 2-3 αμπούλες να το δοκιμάσω. Λοιπόν παιδιά τι να σας πω???? Από την πρώτη εβδομάδα χρήσης οι κοκκινίλες της ακμής μειώθηκαν, μεγάλα σπυράκια που έβγαζα συχνά πυκνά την επόμενη ημέρα είχαν εξαφανιστεί, φλεγμονές με πύον μειώθηκαν δραστικά, από τις πρώτες 15 μέρες οι μικρές ουλές εξαφανίστηκαν και οι μεγάλες δείχνουν ήδη μετά από ένα μήνα χρήσης βελτίωση. Το πρόσωπο μου είναι πολύ μαλακό και ενυδατωμένο. Φαίνεται στα καλύτερα του και όλοι με ρωτούν τι έχω βάλει στο πρόσωπο μου και δείχνει τόσο βελτιωμένο. Δεν έχω λόγια για αυτό το serum πραγματικά! Με έχει ενθουσιάσει τόσο πολύ που έλεγα πότε θα περάσει ο ένας μήνας χρήσης να σας το παρουσιάσω και να το πάρετε κι εσείς όσοι έχετε προβληματική επιδερμίδα. Όπως καταλαβαίνετε μετά από ένα μήνα χρήσης έχω ολοκληρωμένη άποψη και δεν λέω αερολογίες.







Έρχεται σε μικρές γυάλινες αμπούλες των 2 ml και χρησιμοποιώντας το πρωί - βράδυ κρατάει η κάθε αμπούλα 3 ημέρες. Η υφή του serum είναι σαν απαλό νεράκι και το χρώμα του πρασινωπό. Δεν μυρίζει κάτι περίεργο. Μόλις το απλώσω στο πρόσωπο δεν μυρίζει τίποτα και απορροφάται σε 5 δευτερόλεπτα. Νοιώθω σαν να μη φοράω τίποτα και το πρόσωπο είναι ανάλαφρο χωρίς να ''ξερνάει'' λιπαρότητα μετά από λίγο όπως άλλα serum με ενδατικούς παράγοντες. Εγώ αγόρασα την κάθε αμπούλα 2 ευρώ την μία από το φαρμακείο της γειτονιάς μου. Αν μπείτε στο skroutz θα την βρείτε και με 1,50 ευρώ. Προσωπικά θεωρώ ότι είναι 2 σε 1 προϊόν γιατί εκτός από επούλωση και επανόρθωση προσφέρει και βαθιά ενυδάτωση και έτσι δεν χρειάζεται να ξοδέψετε χρήματα και για ενυδατική προσώπου! Ένα αποτελεσματικό προϊόν σε πολύ καλή τιμή που θα συνεχίσω να βάζω στο πρόσωπο μου καθημερινά γιατί το λάτρεψα. Και από τη μια λυπάμαι που δεν βλέπω να το εκθειάζει κανείς αυτό το τόσο αποτελεσματικό προϊόν πουθενά αλλά από την άλλη χαίρομαι που το ανακάλυψα έστω και μόνη μου.






Η συγκεκριμένη εταιρία παράγει και άλλα serum για θρέψη και προστασία ( donkey milk serum) , για botox effect (snake serum), για σύσφιξη και αναδόμηση (lifting serum), για λάμψη και βελούδινη υφή (caviar serum), για θρέψη και ενυδάτωση (hyaluronic serum), για κυτταρική αναγέννηση (cellular serum), και για λεύκανση (whitening serum).

Αυτά από εμένα! Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο μου! Μέχρι το επόμενο να είστε όλοι και όλες καλά! Φιλιά πολλά!

Ακολουθήστε με και στο instagram: realreviewsbymaria (maria reviews)
Kαι για email : realreviewsbymaria@gmail.com

1 σχόλιο:

  1. Είναι υπέροχα. Τα χρησιμοποιώ και εγώ για την ακμή μου! Είμαι πολύ ικανοποιημένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή